loading...
تفریحی،سرگرمی
علیرضا زیته(برزکار) و محسن بیابانی بازدید : 6 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

تقدیم به خواهرم:

اعتراف میکنم غیراز مادر خواهر یکی از عزیز ترین موجوداته که میتونه کنارت باشه
اگه داشته باشیش تازه میفهمی چی میگم...

فرستنده : khano0om khanooma

یادت باشد سهمیه ای، دختری نیست که به ناحق صندلی مردودی های کنکور را اشغال کرده.

سهمیه ای، دختری ست که وقتی تو در کلاس های گاج و قلم چی نشسته بودی ، او در ناصرخسرو به دنبال دارو برای پدر جانبازش بود...
همان دختری که وقتی نیمه شب کنج خانه میخواست درس بخواند ،ناله های پدر روحش را خراش می انداخت ،دخترکی که روز کنکور با سرفه های پدری شیمیایی بدرقه شد ...

فرستنده : khano0om khanooma

117386 | دقت کردین
1

212

تا حالا دقت کردین یکی از سخت ترین کارای دنیا میزون کردنِ خطِ ریشه؟؟
لا مصب یکیش صاف میشه یکیش نمیشه.

فرستنده : AmIr khan

من زن هستم و تو مــــرد!
اما...
نگران نباش به کسی نخواهم گفت...
که در پس مشکلات و درد هایی که تو برایم ساختی و تحمل کردم...
در پس نامردی و نامهربانی که دیدم و دم نزدم!
در پس بی معرفتی هایی که دیدم و معرفت به خرج دادم...
من " مـــــــــــــرد " تر بودم.
ღღ setayesh ღღ

فرستنده : ستایش

من زنم!
من زنم…
بی هیچ آلایشی…
حتی بی هیچ آرایشی!
او خواست که من زن باشم …
که بدوش بکشم،بار تو را که مردی!
و برویت نیاورم که از تو قویترم ...
آری من زنم...
او خواست که من زن باشم ...
همچنان به تو اعتماد خواهم کرد ...
عشق خواهم ورزید ...
به مردانگی ات خواهم بالید...
با تمام وجود از تو دفاع خواهم کرد ...
پشتیبانت خواهم بود... و تو ...
مرد بمان!
این راز را که من مرد ترم...
به هیچ کس نخواهم گفت.
ღღღღ

فرستنده : ستایش

117383 | دقت کردین
1

203

دقت کردین اینا تو تلویزیون نشون میده اینا که صبح پامیشن خیلی باحال و شاد و پرانرژی هستن و صبحونه کامل میخورن
بابا اینا کلک سینماییه و فتوشاپه.....
هیچکی اینطوری نیست.... والااااا
اصن یه وزی

فرستنده : negar

117382 | دقت کردین
1

163

دقت کردین هروقت به کسی میگین چشماتو ببینم همراه با چشماش دهنش هم باز میشه...!!!!!!

فرستنده : bab efsanji

اعتراف میکنم وقتی 4_5سالم بودرفته بودم خونه مامان بزرگم.وازاونجایی که درزمان طفولیت توخواب تکون میخوردم
توخواب وبیداری رفته بودم کنارخاله ام وخرابکاری کردم منم که زرنگ باخیال راحت رفتم سرجام خوابیدم صبح که همه بیدارشدن فکرکردن خاله ام با 20سال سن خودشوخیس کرده
خاله ام@_@
مامان بزرگم اینا:-)))))
من:-|‏

فرستنده : یاسمین

اگر انسانها بدانند با هم بودنشان محدود است
محبتشان به هم نامحدود میشود
امام علی(ع)

فرستنده : میعاد ❤ یه قلب همیشه شکسته

تواین فکر بودم که با هر بهونه یه بار آسمون و بیارم تو خونه
حواسم نبود که به تو فکر کردن خود آسمونه خود آسمونه
تو دنیای سردم به تو فکر کردم که عطرت بیادو بپیچه تو باغچه
بیایو بخندی تا باز خندهاتو مثل شمعدونی بذارم رو تاقچه
...
محسن چاووشی

فرستنده : I Am Number Four

امرو ساعت 6 صبح تو ماشین بودم داشتم میرفتم دانشگاه (یه شهر دیگست )... حالا اول صبح منم چرت میزدم ... بابا یه اهنگ گداشت یدفه خواننده چنان با صدا بلند گفت .. واست عروسی میگیرُم.... ینی پریدم فک کنم نصف استخونام جابه جا شد ^_^
حالا قیافه من O_o ..اخه یکی نیست بگه پدر من اول صبحی این چیه گذاشتی !... یه اهنگ ملایمی ... بی کلامی ... .. حالا همون اول صبح لازمه برا من عروسی بگیری ... /:
من /: ):
بابا (:
امید جهان ((:
حامد پهلان |:

فرستنده : M_n........d

عيد قربان آمدوقرباني نفس
عيدقربان آمدو دل كندن و بس
عيدقربان آمدوبزغاله و قوچ
هرچه وابستگيست ازحال پوچ
....................................
باوركنين اين شعرروخودم گفتم.
نامردين
واقعا نامردين اگه لايك ندين ها

فرستنده : محمدحسين استقلالی m

دبيرستان يه هم کلاسى داشتيم آى کيو در حد جلبک.سر امتحان شيمى يه سوال بود که بايد فرمول شيميايى مينوشتى.جوابش C2H6 بود.به همين هم کلاسيم رسوندم.حالا چندروز بعد دبيره اومده بهش ميگه 3286 چيه نوشتى متقلب.وقتى فهميديم چى شده از خنده کتابامونو گاز ميزديم !!!

فرستنده : ali_atishpare

117375 | جوک جدید
1

461

امروز بابام رفته نارنگی خریده ، هفت هزار تومن شده .
شمردیم دیدیم دقیقا هفت تا دونه نارنگی تو پاکته !
هیچی دیگه .... از صبح داریم خانوادگی نگاشون میکنیم موندیم باهاشون چکار کنیم !!...........

فرستنده : وزغ پشمالو

ما یه بار گازمون قطع بود
مجبور شدیم سماور رو عصبانی کنیم که جوش بیاره ، بعد چایی خوردیم !

 

پدربزرگم گاهى انقدر چایى شیرینُ هم میزنه
که هرآیینه ممکنه با همون استکان به پرواز دربیاد !

فرستنده : عمرا اگه بگم

117372 | جوک جدید
1

357

یادش بخیر
اون موقع ها شلوار باباها اندازه ی پرده ی خونمون چین داشت!

فرستنده : عمرا اگه بگم

سلامتی اون پسری که بعد از ازدواجش هم ،هنوزم وقتی مادرش بهش زنگ میزنه،قطع میکنه خودش میگیره که مادرش حتی سختی پرداخت قبض تلفن رو هم نکشه....دیدم که میگما

فرستنده : عاشق داییمم

باور کنید راس میگم....
تو این سریال ماتادور، اون جایی که پلیسه میگه ماموران ما رفتن دنبال سوژه
به جان خودم فک کردم سوژه واسه 4جوکو میگه!!!!!!

فرستنده : عاشق داییمم

تـصـویــــر مــــنـه خـــراب پـــیـــشـت بـــاشـه...
ایـــــن راز پــــر از عــــذاب پـــیـشـت بـــاشــه...
شــــایـد بــــه مــــحـــرم نـــرســـیـــدم آقـــــا...
ایـن اشـک عـلـی الـحـسـاب پـیـشـت بـاشـه...
22روز تا محرم

فرستنده : Arash1992

عشق ینی چی؟
امممم بزا یکم فکر کنم ... آها
عـشـق یـعـنـی بـیـقـراری

قبول دارین؟

فرستنده : saeid10

یک ساعت سرپا دارم اشتباهات نیروهای جدیدی که توی اداره ما مشغول به کار شدن و براشون توضیح میدم و نوع درست عمل کردن را با مثال بهشون باصطلاح تفهیم میکنم.
آخرسر میگن دست شما درد نکنه همه چی جا افتاد
.... هنوز پامو از اتاق نذاشتم بیرون
.... هنوز مطالب و اشتباهات روی تخته وایت بورد هست
.... هنوز کفنم خشک نشده
میبینم که همون اشتباهو باز داره تکرار میکنه
من :(
اون :)
بقیه :o
ملت عزیز ایران :#
شما ها :×

فرستنده : مرکب

شــیعـــیان دیــگــر هــوای کـربــلا دارد حــسـین
روی دل بــــا کــــــاروان کــــربــلا دارد حــســین
از حـــریـم کعبه جدش به اشکی شست چشم
مـــروه پشــت ســر نــهاد٬ امـا صفا دارد حسین
می بــرد در کربـــلا هـــفــتاد و دو ذبـــح عــظـیم
بــیش از ایــنها٬ حــرمت کــوی مـنا دارد حـسین
بـــس کـه محـمل ها رود منزل به منزل با شتاب
کس نمــی دانــد عــروسی یا عــزا دارد حـسین

فرستنده : Arash1992

سلام بر دستـی که بی انـگشت شـُـد اما بـا ظلم ، هم دست نشــ...
یـــــا ابــــوالـــفـــضـــل . . .

فرستنده : Arash1992

الهی نه من آنم که زفیض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی که گدارا ننوازی به نگاهی
نروم باز به جایی پشت دیوار نشینم
چو گدا برسر راهی کس به غیر از تو نخواهم
چه بخواهی ...
چه نخواهی...
باز کن در...
که جزاین خانه مرا نیست پناهی...!!!

فرستنده : error

عازم یک سفرم
سفری دور به جایی نزدیک
سفری از خود من تا خود من
مدتی است که تماشای من به خداست
و امیدم به خداوندی او ...

فرستنده : error

117362 | جوک جدید
1

227

كليپس چيست؟
.
.
.
.
.
.
.
هيچي قديما دخترها در جنگ بعنوان سپر ازش استفاده ميكردن....

فرستنده : ali-sheiton

پرازداغ شقايق هاست آوازم براي تو..
چرادست ازسرمن برنمي دارد..هواي تو؟

فرستنده : ३вαяαи◌нαsяαт६

اغا یکی از بجه ها رفته بود دبی.ته عربی بلد بود نه انگلیسی.رفته سر خیابون وایساده مبخاسته تاکسی بگیره بلدم نبوده بگه به ایست [stop] برگشته به راننده میگه [ با لهجه خارجی تلفظ کنید ] واااااااااااااااااااااااااایس.
آخه دوست عزیز اون چه میدونه واااااااااااااااااااااااااایس یعنی چی؟ها؟

فرستنده : bardiya

همش به میگن خیلی ساده ای :|
اما هیشکی راه حل نمیده که چطوری میشه پیچ در پیچ شد :|
هیچ کس پاسخ گو نیس :|
مسئولین رسیدگی کنین لطفا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
جک،نرم افزار،بازی،تراوین،همه چیز در اینجا چیستان،sms
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 1,017